Jak uzyskać autoryzację magazynu?


JAK ZOSTAĆ UCZESTNIKIEM SYSTEMU MAGAZYNÓW AUTORYZOWANYCH?

Możesz wybrać opcję uczestnictwa w Systemie Magazynów Autoryzowanych jako:

  • Uczestnik SMA świadczący usługi przechowywania, jeśli chcesz udostępniać odpłatnie powierzchnię przechowalniczą na rzecz innych uczestników obrotu giełdowego w systemie notowań jednolitych lub aukcji, lub
  • Uczestnik SMA świadczący usługi przechowywania, jeśli chcesz udostępniać odpłatnie powierzchnię przechowalniczą na rzecz innych uczestników obrotu giełdowego w tylko systemie aukcji, lub
  • Uczestnik SMA nieświadczący usług przechowywania, jeśli chcesz autoryzować swój magazyn na potrzeby sprzedaży towaru we własnym imieniu wyłącznie w systemie aukcji

  1. 1

    Poznaj zasady uczestnictwa

    Zapoznaj się z warunkami i wymogami związanymi z uczestnictwem w Systemie Magazynów Autoryzowanych określonymi w Regulaminie.
  2. 2

    Wypełnij wniosek o uczestnictwo w Systemie Magazynów Autoryzowanych

    Złóż wniosek o zawarcie umowy o uczestnictwo w Systemie Magazynów Autoryzowanych oraz autoryzację magazynu/ów, wraz z wymaganymi załącznikami.
  3. 3

    Przejdź pozytywnie kontrolę autoryzacyjną

    Musisz posiadać co najmniej jeden magazyn, który spełnia warunki autoryzacji. Ewentualna kontrola zgłoszonego przez Ciebie we Wniosku magazynu zostanie przeprowadzona na zlecenie Giełdy przez Jednostkę Kontrolno-Autoryzacyjną.
  4. 4

    Wskaż osoby do współpracy z Giełdą

    Po nadaniu statusu uczestnika SMA Giełda przeszkoli i nada dostępy do aplikacji e-RTRS wskazanym przez Ciebie osobom.
    W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: brro@tge.pl